APUH!

Ännu en dag till ända!! Har gått sisådär... Bidde ingen Indoor Walking heller ska jag erkänna MEN en promenad i raskt tempo med gubben! Vi alldeles själva med bara snöknarret som biljud! När hände det sist...?! Riktigt avkopplande så det måste vi göra om. Äldsta dottern kom hit efter träningen då de börjar med spanska lektionerna här på skolan just bredvid oss. Hon är egentligen hos sin pappa denna vecka men är lite lat så nu behöver hon inte gå så långt på morgonen. ;) Hon var barnvakt till sina 2 småsyskon så vi tog oss ut. Att vi inte tänkt på det tidigare!!! Hon fick belöning i form av en glass, jag själv likaså! :)

Imorgon ska jag upp tidigt och iväg på jobbet. Ska inte ha nån dosa alls med så håll i er kamrater - hoppas jag kan hållab mej i skinnet! WISH ME LUCK!!!! Och er själva... Säg inget dumt och var varliga med en snusmumrik som inte har nån snus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0