BIKTEN

Jaaaa...Jag är inte mer än människa och jag klandrar inte mej själv allt för mycket. Jag tog en idag... EN på en hel arbetsdag -  det ju bra!! Jämfört med typ 8st....
Ett litet nederlag såklart då jag hade tänkt klara mej helt utan. Men frestelsen blev för stor. Kan ju också ursäkta mej med att jag hade en lååååååång dag idag. Började dock först 08 men var uppe redan före 06 och slutade först 16.20! Nu är middagen just intagen - tur man har ICA som tänkt ut den åt oss och att gubben kan läsa recept så det var bara att sätta sej vid bordet när jag kom hem. Och nu har jag biktat mej och nu ska jag INTE ta en snus men lägga mej raklång en stund och mysa med dem små.

En HYFSAD dag måste jag säga iallafall... Tycker inte du?? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker absolut att det var mer än en hyfsad dag, en gg ingen gg brukar det ju heta i andra sammanhang, så om du trappar ner och tar EN snus var och varannan dag ett tag så är det väl ingen katastrof eller? Sen tror jag att du inte ska hitta ursäkter till varför du tar en snus, typ att du hade en låååång dag, det är lite att lura sig själv, lätt att hitta ursäkter hela tiden och falla dit.

2012-01-11 @ 22:55:46
Postat av: Maria

I KNOW Katarina! Jag är bra på att lura mej själv... En snus är ingen snus! Det är en bra utträkning. ;)

2012-01-12 @ 11:35:35
URL: http://maisos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0