Gravid!???

Har sån hemsk halsbränna - förstår inte pga av vad! Hade problem när jag var gravid, men det är jag INTE!!! Fler som dragit ner på nikotin och upplevt samma problem? För som sagt, gravid är jag INTE!!!
Annars sänå går det hyfsat idag men när mamma bara lallar på här hemma så går man och småäter istället. Suget efter NÅT är så stort och jag tror att det ska dämpas med en ostmacka... Men det var ju inte det jag var sugen på... En mandarin kanske!?! Nähä...lika sugen än. Ja men titta det finns lite av barnens lördagsgodis kvar. Tror ni det hjälpte.... Föga.... HJÄLP!!!!
Imorgon SKA jag ta bort tomtar och på indoor walking för att ha nåt annat att tänka på. När jag står på crosstrainern så är mitt största mål i livet att överleva passet. Då har jag  nåt annat att tänka på ett tag iallafall...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanske allt småätande som gör halsbrännan? Tugga grönsaker med nån nyttig dipp el frukt el fruktiga smoothies. Annars kommer du snart att ge upp för att vikten går upp... den har man hört förr el hur? ;-) Du gör det bra, fantastikst bra och morgondagens aktiviteter är ju super. Kramar i massor.

2012-01-09 @ 21:17:09
Postat av: LindaWhyte

Va himla duktig du är vännen!!! Vilken tid ska du på Indoor då??

2012-01-10 @ 08:39:02
URL: http://whytehousefood.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Tack vänner för pepp och tips! Småätandet kan säkert vara boven men jag har googlat att det KAN ge halsbränna vid rökavvänjning iallafall. Finns ju inte så mycket forskat på snusavvänjning....

Har messat dej om tid för Indoor, Lindis. MÅSTE MÅSTE MÅSTE ta mej iväg trots att jag nog inte kommer i förra vårens träningskläder. :( Nån "trasa" att trä på ska jag väl hitta. ;)

2012-01-10 @ 11:43:29
URL: http://maisos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0