Hoppsan!

Jag hade ju en blogg... Hade häcken full igår- har ju ledig helg. ;) For och valde tapeter till sovrummet när gubben kom hem och jag är nöjd över att jag fick som jag ville- en tapet med lite färg!! Turkosaktig med guldigt tryck- så snygg! Om jag får säga det själv!

De 2 större kom efter 2v hos sin pappa. Med kompisar så till mellis hade vi soffan full av tjejer. Sen var det ju julstök eller julstäd eller vad man ska kalla det. Tog då bort ALLT och strök nya gardiner, dammtorkade och inredde med ojuliga saker. Varför ska det ta sån tid att få i ordning EFTER jul när det går i ett nafs att ta fram julsakerna!?! Är det för att man får mer hjälp av barnen då kanske....

Hann med ett kaffekopp hos mina föräldrar där 2 av barnen blev kvar. Fick med oss äldsta och yngsta som sen hade fredags mys i soffan och lillebror fick sen sova med storasyster.

Snusandet då kanske du undrar nu. Jodå, går sådär om man ska se till vad målet var - helt snusfri fredag den 13/2. MEN överförväntan om man tänker tillbaka på hur vi snusade för 2v sen!! Har dragit ner massor men varken jag eller gubben var redo att lägga ut riktigt än. Men SNART!

Idag är det innebandy för äldsta döttrarna, kalas för yngsta, klippning för modern och listspikning för fadern. Lillemannen har nog fullt upp med att underhålla oss som vanligt!
TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: LindaWhyte

Gick inte att kommentera det senaste inlägget så tar detta istället! Va fint det blir i sovrummen förresten!!!

Barry var hemma sjuk igår så jag tog mig iväg på Sh'Bam trots allt - roooligt! Torsdag har jag också bokat den, kul då får vi göra tillsammans :) I kväll blir det BodyVive.

Hörde av W att det var vinkväll på g!?

Fortsätter heja på dig i kampen mot snuset. Själv fortsätter jag synda...

2012-01-17 @ 09:59:26
URL: http://whytehousefood.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0