Hujedamej...

Kämpar och stretat emot begäret! Vilken tur att jag ska på jobbet ikväll, så mycket lättare när man har annat för sej och "allas" ögon på en! ;) Har så enormt härliga kollegor och många som vet vad jag går igenom så där finns stöd och peppning. Men som igår... Är väldigt ambivalent just nu. Vill inte bli ett fetto som belöning till ett snusfritt liv och jag drar mej SÅ för att visa mej på IKSU och pusta och stånka mej igenom ett pass. Jag vet, urdumt men det känns som om alla har blickarna på mej. Antingen GUUU vilken tjockis, vad gör hon är!?! (GUESS!!!!) eller  GUUU vad hon har gått upp i vikt!!! För sen förra våren har det gått käpp rätt åt skogen. Och bara sen julhelgerna har jag väl lyckats dra på mej 5 till... HELT GALET!
Icke snusandet gör ju inte humöret och formen bättre. Kanske sen på låååång sikt men det känns alldeles för långt bort....
Klarar jag verkligen av det här, rent fysiskt OCH psykiskt....
Nä, nu duschen sen nya äventyr på 4an!
Och TACK för kommenterer som kommit in, har gett mej en liten spark i rätt riktning ska ni veta. TACK TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0