Jamensådärja!

Då var man igång! Eller ja.. Återstår att se hur det blir med ALLT. Lägger ut detta mest för egen terapi och dels för att bli mer PEPPAD och TVINGAD till att ta tag i min SNUSFRIA framtid. Kanske slinker in ett och annat annat skit också. ;)
Har som sagt försökt trappa ner på snusandet nu en vecka, har inte haft med snusdosan till sängen. Är inte det sista jag tar ut och det första jag tar in UNDER LÄPPEN när jag ska sova resp vakna. Till min hjälp (hoppas jag) har min kära make som också försöker sluta.
So wish me luck, inte bara med bloggandet utan det snusfria livet också!

Har vakat av idag och klockan går fort när man har roligt, dags att hämta de små kidzen som varit på dagis 1a dagen efter 2½ veckas jullov!

Kommentarer
Postat av: Mrs.F

Önskar dig lycka till med såväl bloggandet som den snusfria framtiden!

2012-01-09 @ 14:59:31
URL: http://frufredholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0