Omedvetenhet

Ojojoj... Helgen bara rusa förbi. Men mycket fick vi gjort! Vi har flyttat ner till nytapetserade och nymålade "balkongrummet", stortjejerna har flyttat upp till stora sovrummet och gubben har målat taket i Alles gamla rum som ska bli Jontes. Reb och Alle har spelat innebandy matcher, Ammis varit på kalas och jag hann med ett frisörbesök. MEN kom på mej själv att ha en snus lite FÖR ofta... Erkänner att jag ej hållit min låga dos av nikotin- helt omedvetet föll jag in på gamla ovanor... BOT OCH BÄTTRING!!! Fy skäms!

Men nu är det måndag och nya tag ska tas! Trött efter en natt med ojande febrig son i sängen. Imorgon går jag och gubben omlott. Jonte får vara hemma från dagis, gubben jobbar fm och sen sticker jag och jobbar kvällen så fort han kommer innanför dörren.

Hade hoppats på att komma iväg å träna ikväll men med en febrig kille, en som har innebandy träning och en som har simskola var det svårt att klämma in... På onsdag har j bokat in Indoor walking och på tors ska jag ÄNTLIGEN få prova på SHA'BAM!

Ny vecka, nya utmaningar och nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0