Ständig hunger!!

Alltså!!Snart ger jag upp!! Denna ständiga hunger är ju uppåt väggarna. Eller hunger och hunger...Ständiga sug efter SNUUUUUUUUUUUS gör att man istället förvränger tankarna på att äta för att suget ska gå över. Hjälper för nån minut sen är det tebax....
Kommer snart att rulla fram... Känns inte bra. För det är ju också ett dilemma - den ständiga kampen mot kilona som nu obarmhärtligen kryper sej på. Eller kryper och kryper... HOPPAR på! Att magen sen känns som en ballong, som om jag är i 5e månaden, börjar också tära på. Uppblåst till tusen men blir inte av med det! Hård och uppblåst. Snart kommer det ut genom öronen!
Bäst att gå och lägga sej så man slutar tänka på SNUUUUUUUUUUUS och inte kan stoppa i sej nå mer idag. Tvi vale, är det värt priset.....?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ät frukt i massor när suget blir för stort och ta dig tid att träna, då får du nåt annat att tänka på + att kilona håller sig i schack.

Ge inte upp, du kommer att klara det, det VET jag.

Visa mig att jag har rätt.

Kämpa på och lycka till i din kamp / Styrkekramar i massr

2012-01-11 @ 23:00:29
Postat av: Ulrica

När T gjorde ett försök att sluta snusa hittade jag en artikel på nätet som va jättebra. Beskrev bla att man kan känna sig nedstämd/deprimerad när man slutar med nikotinet eftersom d har med välbefinnandehormonerna i hjärnan oxå. Så d kan förklara varför man äter istället, å då.gärna nått sött för det har samma funktion. Vet man varför man känner sug kanske d.är lättare att stå emot?? Men våga vara i känslan av olust när den kommer å stå ut ska du se att du överlever och klarar det.. Om du måste tugga på nått, välj nått magert protein istället kanske? Ge inte upp!! Kram

2012-01-12 @ 07:11:52
Postat av: Maria

Frukt... Magert protein.. Ägg och mandariner då eller? Så magen blir ännu mer uppblåst och gasig och fisar som luktar ägg! ;) Tack för tips ocj pepp men som sagt... Det är det söta som lockar. Kan inte ÄN stå emot och funderar helt ärligt på att ge börja i andra änden - ta vikten först och komma i balans med kost och SEN sluta med snuset. Men jag är velig. Har ju LOVAT mina barn och de vill nog hellre ha en snusfri mamma. Eller njaa kanske inte.. En fet och irritabel mamma kanske inte är att föredra. Än är inte målet nått och jag kan som sagt var inte bestämma mej. VILL så gärna bli av med detta beroende men inte för att avlösa det med ett annat... Dålig dag idag också som ni märker...

2012-01-12 @ 11:33:37
URL: http://maisos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0